Obowiązek informacyjny dla: BANK GOSPODARSTWA KRAJOWEGO
Zamówienia od:
215 000 euro (w przypadku udzielania zamówień na dostawy i usługi
- zgodnie z ustawą Pzp),
5 382 000
euro (w przypadku udzielania zamówień na roboty budowlane - zgodnie z ustawą Pzp),
750 000
(w przypadku udzielania zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi -
zgodnie z ustawą Pzp);
Informacja dla wykonawców Banku Gospodarstwa Krajowego o ochronie ich danych osobowych.
Zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Bank Gospodarstwa Krajowego
(„BGK”), z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 7, 00-955 Warszawa; tymczasowa
siedziba i adres korespondencyjny: Budynek VARSO 2, ul. Chmielna 73, 00-801
Warszawa;
- kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem e-mail: iod@bgk.pl ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie czynności zmierzających
do zawarcia umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) w celu weryfikacji możliwości
nawiązania współpracy oraz wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na
administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art.
74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z
2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
Pzp, co najmniej przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub dłużej tj. w okresie
istniejącego po stronie administratora obowiązku związanego z przechowywaniem
dokumentacji dla celów kontroli, lub wynikającym z powszechnie obowiązujących
przepisów prawa, w tym w przypadku zamówienia finansowanego lub
współfinasowanego ze środków Unii Europejskiej (UE) – z przepisów i/lub
wytycznych dotyczących okresu przechowywania dokumentów dla projektów
finansowanych lub współfinansowanych ze środków UE.
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencją niepodania wymaganych danych będzie brak możliwości wzięcia
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych
dotyczących postępowania;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO *;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d oraz e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. b oraz c RODO.
* Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków
ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.